hoppelihopp

Jau idag blev det ju hoppning :)
Hade en ganska bred oxer på 80 som sen höjdes till 1 m på ena långsidan och sen ett kryss på 1.20 men det blev ca 70-80 + en bom som låg rakt över så att han var tvungen att komma i mitten och sen 4 galoppspårng ifrån var det en till oxer på andra.
Båda oxrarna kunde man hoppa från båda hållen.
Jag tränade framförallt på min sits över och mellan hindrena´det gick grymt bra och det blev både bättre för mig och Flini ju högre det blir, det är som om vi skärper oss mer.
Tränade också på övergångarna ohhh vilka fina vi ficktill några gånger!!

Imorgon ska jag och en tjej som heter Nathalie bada med hästarna :)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0