Min träning

Näh nu måste jag verkligen komma igång med min träning!!
Jag känner att jag vill komma i kondition oc bara ut och springa med jätte hör musik och snabbt!!
Ska ju burja på IES (Internationella Engelska Skolan) i nacka strand och mitt över gatan ligger ju då sats så ska gå in o kolla där om dom har nått spinning pass eller sånt.
Man får ju inte träna med tyngder på gym innan man är 16 för att man kan sluta växa om man tränar för mycket eller något sånt.
Men ska kolla om man iallefall kan få tillgång till löpbandet spinningmaskinen roddmaskin crosstrainer m.m.

Jag blev jätt motiverad när jag läste detta hos Warnmark, hon är verkligen duktig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0