Myys

Igår red jag ut med en jätte gullig tjej som heter Nathalie.
Vi red samma runda som jag ridit tidigare. Jag red barbacka vilket gick förvånandsvärt bra inte så skumpigt som det var sist heheh, men jag har en elakartad träningsverk i benen efteråt :P haha
Sen så gick vi ner till båthamnen där man får bada med hästarna och gick i med dom till knäna ungefär :) Grymt kul det var första gången jag bada med honom :)

Idag så var det jätte varmt ute, så vi var på smarholme typ hela dagen och bada o sola. Har faktiskt blivit lite brun för första gången i mitt liv typ:P
Höjdpunkten på dan var att jag tog träns och hjälm hämtade Fellini i hagen och gick ner och bada med honom :)
Vi gick till strax över magen på honom men jag hoppade av innan och gick med honom lite han var jätte gullig och bara älskar denna häst!!!
Vid halv tio så red mamma på honom för fösta gången på typ en månad :P
Molly provade också lite.

Det komemr lite bilder min kamera dog när jag skulle föra över bilderna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0