:P

Har inte hunnit blogga dom senaste dagarna :(

Torsdag: Först kom jag dir vid 2 och borstade och höll på. Sen hade vi kl 4 klass middag i skolan så jag red efter den.
Det var helt underbart red på ängen i solnedgången i bara linne för det var så varmt!
Jag jobbade jätte mycket med att  få honm att söka sig till ytter men han var verkligen stel och bet fast i bettet.
Tror faktist att det är att han inte gillar det där bettet.
Varje gång jag har det blir han starkare, det är tjockare med fasta ringar.
I slutet gick han riktigt br stund om :)

Fredag: Då fick han bara stå. Vi var på grönan med klassen och sen så var det middag hos Rönnestam :)
Det var så jäkla kul asså!
Jag vann en basketboll på första försöket! slå det ni :P

Lördag: Igår red jag med Jozzo och Totte mot Velam :)
Vi skrittade nästan bara lite trav :) Harry var med och sprang brevid lös :) Hehe lotus skulle sticka iväg direkt :p
När vi kom tillbaka så red jag på ängen. Han gick som en klocka verkligen var jätte fin!
Jobbade mycket med att han ska lyssna på mig. Och gjorde övergångar halt-galopp m.m.
Han var jätte duktig!

Sen Last tränade jag honom, det gick väll inte så bra kan man väll siga :/
Han var så grymt ofukoseradocj jag fanns inte, han såg mig inte :(
Han kunde gå in max 2 steg se skulle han bak  igen och gå av rampen och sticka åt sidan :/
En gång rste han rejält :S då märkte an hur stoor han var ;P
Men sen s flyttadee vi transporten så att den stog mer mot väggen och då gick han allot in :P vi hade en lina på samma sida men han var mycket snällare!
nÄR vi skulle lasta ur så hade han lite brottom :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0