sööt hast

Han var verkligen jätte fin idag!!!
Red nere på volten och gjorde lite så som jag har tränat med Jessica :)
Föest red jag fram en stund i hagen utanför och gjorde mycket vändningar med vikthjälper och vändningshjälper. Halter och övergångar.
När jag gick in på banan så travade jag fram honom lite mer i en ganska låg form.
Sen plockade jag upp honom lite och började rida på en åttvolt som jag gjorde med Jessica
Med samlingar när man vänder upp och öka resten, efter några varv började jag också med slutan den gick inte så jätte bra han ville inte ta in baken så mycket så det ska övas på.
Sen gjorde jag lite sidvärts och massor av övergångar.
Framförallt att han ska behålla samma form i övergångarna!
Han blev verkligen jätte lösgjord och gick super. väldigt lätt i handen och frammåt var snabb i växlingarna
man kände skillnad direkt istället för att vänta ½ varv för att det ska bli skillnad heheh .P
Det var en gång nar han inte tog min förhållning och lyssnade inte så jag sa till honom och då stanna han allt det känndes som om han skulle sätta sig på rumpan haha :P

Jag duschade honom idag oxå han var jätte svettig! över hals och ben m.m. så det blev att han skulle få bort alla gröna och bruna fläckar haahah :P han tyckte inte att det var så kul att stå still och hät kunde han ju röra sig mer så det blev lite fram och tillb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0