stalljobbargruppen

Jag red med stalljobbar gruppen idag:)
Dom red till fösa och det var as kul vi travade först runt hela jag red med Patrik som hade kejsarn :)
Det gick jätte bra dom var jätte snälla och bra eller kejsarn blåste ju upp sig lite som vanligt så man hrde ju att man hade någon bakom sig :P

Andra varvet så skulle dom trava igen men jag och Patrik fick galoppera för att vi vär bäst haah :)
Fellini var ju lungn och kunde regleras men kejsarn satsade mer på att rusa.
Upp för backen så satsade kejsarn järnet och rusade verkligen :P Så det blev lite :S
Hahaha, Patrik ropade efter mig ``jag använder dig eööer stacketet som stopp´´ :P

Aja så har min dag sett ut :P
Och imorgon är det KM :) Längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0